null Skip to main content

Goedemorgen!
Dianacosmetics.nl is een website die de officiële winkel is van het merk Diana Beauty & Creative, waardoor het mogelijk is om cosmetica voor professionele kapsalons te kopen.
Hieronder vindt u het reglement, waarin onder meer informatie is opgenomen op de principes van het functioneren van de website, in het bijzonder het doen van aankopen in de winkel die deel uitmaakt van de website,
Bij opmerkingen, vragen of twijfels staan ​​wij tot uw beschikking via info@dianacosmetics.nl


Hartelijke groeten
Diana Beauty & Creative NL, BE, FR

§ 1
Definities
 

Voor de toepassing van dit Reglement worden de volgende termen gebruikt:

Klant - een natuurlijke persoon met volledige rechtsbevoegdheid, een rechtspersoon of een gebrekkige rechtspersoon,
Consument - een natuurlijke persoon met volledige rechtsbevoegdheid, die een overeenkomst aangaat met de Beheerder die niet rechtstreeks verband houdt met zijn bedrijfs- of beroepsactiviteit; De consument is ook een klant,
Consumentenondernemer - een natuurlijke persoon die een overeenkomst sluit met de Beheerder die rechtstreeks verband houdt met zijn bedrijfsactiviteit, wanneer uit de inhoud van deze overeenkomst blijkt dat deze niet van professionele aard is voor die persoon, met name voortvloeiend uit het onderwerp van zijn bedrijfsactiviteit, gemaakt beschikbaar op grond van de bepalingen op de Centrale Bedrijfsactiviteitenadministratie en Informatie; Een consumentenondernemer is ook een klant,
Reglement - dit reglement, beschikbaar op https://dianacosmetics.nl/statuut
Website - website die werkt op https://dianacosmetics.nl
Beheerder - Ewelina Kiljańska,
hier geef het bedrijf
Mendelssohnstraat 68, 5144 GH Waalwijk
KvK: 68032862
BTW: NL 002512058B20

§ 2
Inleidende bepalingen
 
  1. Via de Website biedt de Beheerder de Klant de mogelijkheid om een ​​contract te sluiten voor de verkoop van fysieke producten die op de pagina's van de Website worden gepresenteerd en verleent hij diensten op het gebied van het publiceren van advertenties of het toevoegen van advertentie-inhoud, in overeenstemming met de informatie op de Website .
  2. Het Reglement definieert de voorwaarden voor het gebruik van de Website, evenals de rechten en plichten van de Beheerder en Klanten.
  3. Om de Website te gebruiken, is het niet nodig om te voldoen aan specifieke technische voorwaarden door de computer of ander apparaat van de klant. Het volgende is voldoende:
    - Internet toegang,
    - standaard besturingssysteem,
    - standaard webbrowser,
    - .pdf-bestandsviewer,
    - een actief e-mailadres hebben.
  4. De klant kan de inhoud van de Website bekijken zonder persoonlijke gegevens te verstrekken, maar kan niet anoniem of onder een pseudoniem een ​​aankoop doen.
  5. Het is verboden illegale inhoud aan te bieden tijdens het gebruik van de Website, met name door dergelijke inhoud te verzenden via de formulieren die beschikbaar zijn op de Website.
  6. Alle op de Website vermelde productprijzen zijn brutoprijzen.
§ 3
Elektronisch verleende diensten
 
  1. Via de Website biedt de Beheerder de Klant een elektronische dienst die erin bestaat de Klant de mogelijkheid te bieden om de publiek beschikbare inhoud van de Website te bekijken, die bestaat uit tekst, afbeeldingen en audiovisuele inhoud.
  2. De elektronische dienst die door de Beheerder aan de Klant wordt geleverd, stelt de Klant ook in staat om een ​​bestelling te plaatsen op de Website, wat leidt tot het sluiten van een contract met de Beheerder. De bestelling kan verwijzen naar fysieke producten die op de Website worden gepresenteerd, evenals de publicatie van een advertentie of advertentie-inhoud.
  3. Indien de Klant besluit een account op de Website aan te maken, biedt de Beheerder de Klant ook een elektronische dienst aan die bestaat uit het aanmaken en onderhouden van een account op de Website. Het account bewaart de gegevens van de Klant en de geschiedenis van de door hem op de Website geplaatste bestellingen. De Klant logt in op het Account met zijn e-mailadres en het door hem gedefinieerde wachtwoord. Accountregistratie leidt tot het sluiten van een contract met de beheerder voor het onderhouden van een gebruikersaccount op de website. Het contract wordt gesloten voor onbepaalde tijd en de klant kan het op elk moment beëindigen door het account van de gebruiker te verwijderen.
  4. Het aanmaken van een account op de Website gebeurt door het invullen van het accountregistratieformulier dat beschikbaar is op de Website. De klant kan op elk moment het account verwijderen uit het accountbeheerpaneel of door een relevant verzoek te sturen naar de beheerder. Door een account te verwijderen, wordt geen informatie verwijderd over bestellingen die zijn geplaatst met behulp van het account, die de beheerder zal bewaren tot het verstrijken van de verjaringstermijn voor claims onder het contract dat via de website is gesloten.
  5. Met het aanmaken van een account op de Website wordt automatisch een gratis abonnement voor een periode van 180 dagen gelanceerd. Als onderdeel van dit abonnement kan de Klant gratis advertenties toevoegen en de op de Website aangegeven functies gebruiken. Details worden beschreven in § 9 van het Reglement.
  6. Indien de Klant besluit zich te abonneren op de nieuwsbrief, biedt de Beheerder de Klant ook een elektronische dienst die bestaat uit het verzenden van e-mailberichten aan de Klant met informatie over nieuwe producten, promoties, diensten en producten met betrekking tot de Website. Aanmelden voor de nieuwsbrief is mogelijk door het inschrijfformulier voor de nieuwsbrief in te vullen en te verzenden of door in het bestelproces de daarvoor bestemde checkbox aan te vinken. De klant kan zich op elk moment afmelden voor de nieuwsbrief door op de uitschrijfknop te klikken die zichtbaar is in elk bericht dat wordt verzonden als onderdeel van de nieuwsbrief of door een relevant verzoek te sturen naar de beheerder.
  7. Verkoopovereenkomsten afgesloten via de website zijn betaalbaar. De diensten die elektronisch aan de Klant worden geleverd, zijn gratis, tenzij anders vermeld in het Reglement, met name als het gaat om betaalde abonnementen, betaalde functies met betrekking tot aankondigingen of advertenties.
  8. Om de veiligheid van de Klant en de overdracht van gegevens in verband met het gebruik van de Website te waarborgen, neemt de Beheerder technische en organisatorische maatregelen die passen bij de mate van bedreiging voor de veiligheid van de geleverde diensten, met name maatregelen om te voorkomen dat de verwerving en wijziging van persoonsgegevens door onbevoegden.
  9. De beheerder onderneemt stappen om ervoor te zorgen dat de Website naar behoren functioneert. De klant dient de Beheerder te informeren over eventuele onregelmatigheden of onderbrekingen in het functioneren van de Website.
  10. Eventuele klachten met betrekking tot de levering van elektronische diensten en het functioneren van de Website, kan de Klant via e-mail indienen op het volgende e-mailadres: info@dianacosmetics.nl onregelmatigheden met betrekking tot het functioneren van de Website. De beheerder zal binnen 30 dagen na ontvangst op de klacht reageren.
  11. De Beheerder stelt alles in het werk om 24 uur per dag toegang tot de Website te bieden, maar behoudt zich het recht voor om om technische redenen korte onderbrekingen in de toegang toe te passen. De beheerder zal er echter alles aan doen om de technische onderbrekingen zo kort mogelijk te laten duren. De klant die een gebruikersaccount op de Website heeft, wordt geïnformeerd over de geplande technische onderbrekingen door een bericht te sturen naar het e-mailadres dat aan het gebruikersaccount is toegewezen.
§ 4
Intellectuele eigendomsrechten
 
  1. De Beheerder instrueert de Klant hierbij dat de inhoud die beschikbaar is op de pagina's van de Website werken kan zijn in de zin van de wet van 4 februari 1994 op het auteursrecht en de naburige rechten, waarvan het auteursrecht berust bij de Beheerder of de Klant die de advertentie heeft toegevoegd .
  2. De beheerder instrueert de klant hierbij dat verdere verspreiding van inhoud door de klant zonder de toestemming van de bevoegde entiteit, behalve voor het gebruik van de inhoud als onderdeel van toegestaan ​​persoonlijk gebruik, een schending van het auteursrecht vormt en kan leiden tot burgerlijke of strafrechtelijke aansprakelijkheid.
§ 5
Fysieke producten bestellen
 
  1. De klant kan een bestelling plaatsen als geregistreerde klant of als gast.
  2. Een geregistreerde klant is een klant die een gebruikersaccount heeft op de Website. De klant kan ook een gebruikersaccount aanmaken in het stadium van het plaatsen van de bestelling.
  3. Het plaatsen van een bestelling wordt gedaan door het bestelformulier in te vullen na het toevoegen van producten die van belang zijn voor de klant aan het winkelmandje. Het is noodzakelijk om de gegevens te verstrekken die nodig zijn om de bestelling in het formulier te voltooien. In het stadium van het plaatsen van de bestelling wordt ook de wijze van levering van de bestelde producten geselecteerd en de wijze van betaling voor de bestelling geselecteerd. Voorwaarde voor het plaatsen van een bestelling is de aanvaarding van het Reglement, dat de Klant vooraf dient te lezen. Bij twijfel over het Reglement kan de Klant contact opnemen met de Beheerder.
  4. Het bestelproces wordt voltooid door op de knop om de bestelling af te ronden te klikken. Door te klikken op de knop om de bestelling af te ronden, wordt de wilsverklaring van de klant afgesloten met het sluiten van het contract met de beheerder.
  5. Als de klant ervoor heeft gekozen om online te betalen bij het plaatsen van de bestelling, wordt hij na het klikken op de knop om de bestelling te voltooien, doorgestuurd naar de betalingsgateway die wordt beheerd door een externe betalingsoperator om de betaling voor de bestelling uit te voeren. Indien de bestelling niet binnen 30 minuten vanaf het moment van beschikbaarstelling van de betaalmethode is betaald, wordt de bestelling geannuleerd. Als de Klant ervoor heeft gekozen om via overschrijving te betalen, wordt hij na het klikken op de knop om de bestelling af te ronden, doorgestuurd naar de Website met de orderbevestiging en betalingsinstructies. De betaling van de bestelling dient te geschieden binnen 3 dagen na het sluiten van het contract.
  6. In het bestelformulier moet de klant echte persoonlijke gegevens verstrekken. De klant is verantwoordelijk voor het verstrekken van valse persoonsgegevens. De Beheerder behoudt zich het recht voor om de uitvoering van de bestelling op te schorten in een situatie waarin de Klant valse gegevens heeft verstrekt of wanneer deze gegevens bij de Beheerder gegronde twijfel doen rijzen over de juistheid ervan. In dat geval wordt de Klant telefonisch of per e-mail op de hoogte gebracht van de twijfels van de Beheerder. In een dergelijke situatie heeft de Klant het recht om alle omstandigheden toe te lichten die verband houden met de verificatie van de juistheid van de verstrekte gegevens. Bij gebrek aan gegevens waarmee de Beheerder contact kan opnemen met de Klant, zal de Beheerder eventuele uitleg geven nadat hij contact heeft opgenomen met de Klant.
  7. De klant verklaart dat alle door hem in het bestelformulier verstrekte gegevens waar zijn, terwijl de Beheerder niet verplicht is om de waarheidsgetrouwheid en juistheid ervan te controleren, hoewel hij een dergelijke toestemming heeft in overeenstemming met paragraaf 6 hierboven.
§ 6
Levering en betaling
 
  1. De beschikbare leveringsmethoden voor bestellingen worden beschreven op de Website en aan de Klant gepresenteerd in de bestelfase.
  2. De beschikbare betaalmethoden voor de bestelling worden beschreven op de Website en aan de Klant gepresenteerd in de bestelfase.
  3. De kosten van bezorging van de bestelling zijn voor rekening van de Klant, tenzij de Beheerder anders aangeeft.
  4. De beheerder heeft het recht om te besluiten de bestelling in meerdere afzonderlijke zendingen te verdelen zonder dat hiervoor extra kosten voor de klant ontstaan.
  5. Elektronische betalingen worden afgehandeld door de websitebeheerder van Mollie en PayPal
  6. De factuur wordt per e-mail aan de klant bezorgd.
§ 7
Fysieke producten
 
  1. De uitvoering van een bestelling met betrekking tot fysieke producten bestaat uit het voltooien van de bestelde producten, het verpakken ervan voor levering aan de Klant en het verzenden van de verzending naar de Klant in overeenstemming met de leveringsvorm van de bestelling die door de Klant is geselecteerd.
  2. De bestelling wordt als voltooid beschouwd op het moment dat de verzending naar de klant wordt verzonden (de verzending wordt toevertrouwd aan de vervoerder die bij het transport is betrokken).
  3. De levertijd van de bestelling wordt altijd per product aangegeven. De bestelde producten dienen binnen 30 dagen bij de Klant te zijn geleverd, tenzij door de Beheerder duidelijk in de productomschrijving een langere termijn is aangegeven. In een dergelijke situatie stemt de Klant door het plaatsen van een bestelling in met een langere termijn voor het uitvoeren van de bestelling als gevolg van de productbeschrijving.
  4. Als de klant producten heeft besteld met verschillende aangegeven levertijden, is de deadline voor het voltooien van de volledige orderbinding voor de beheerder de langste van alle producten in de bestelling. De beheerder kan voorstellen de bestelling op te splitsen in verschillende onafhankelijke verzendingen om de implementatietijd voor sommige producten.
§ 8
Soorten rekeningen
 
  1. Er zijn 3 soorten gebruikersaccounts op onze website. Met elk type account kunt u producten uit andere categorieën kopen.
    Niet-geverifieerd account:

    Met dit type account kunt u alleen producten voor thuisgebruik kopen. Er zijn producten die de klant in de salon ook bij zijn vakman kan kopen.

    Professionele rekening:

    Dit is een account dat alleen is gereserveerd voor geverifieerde professionals. Met dit account kunt u alle producten op ons platform kopen, met alleen producten voor Nanoplasty.

    Professioneel PRO-account:

    Dit type account wordt toegekend aan gebruikers die een geautoriseerde training hebben gevolgd in het gebruik van Diana Beauty & Creative Nanoplasty. Met dit account kunt u alle producten op ons platform kopen.
§ 9
Andere diensten
  1. De beheerder biedt de klant ook de mogelijkheid om andere diensten in opdracht te geven, in het bijzonder opleidingsdiensten op het gebied van opleiding over de verkochte producten.
  2. Overeenkomsten voor de diensten beschreven in paragraaf 1 worden afgesloten buiten de Website door het uitwisselen van e-mails of Facebook-berichten. Om een ​​dergelijke overeenkomst te sluiten kan de Klant contact opnemen met de Beheerder via het contactformulier.
  3. De voorwaarden voor het verlenen van de in deze paragraaf beschreven diensten worden individueel overeengekomen tussen de Klant en de Beheerder door middel van berichtenuitwisseling.
  4. Voor zover niet bepaald door de Klant en de Beheerder, is het Reglement van overeenkomstige toepassing.
§ 10
Terugtrekking uit het contract
 
  1. De Consument en de Consument Ondernemer die met de Beheerder een overeenkomst op afstand hebben gesloten, hebben het recht de overeenkomst zonder opgave van redenen te herroepen binnen 14 dagen vanaf de datum van in ontvangst nemen van de gekochte zaken (in geval van een koopovereenkomst) of binnen 14 dagen vanaf de datum van afsluiting van het contract (overeenkomst voor levering van diensten).
  2. Het recht om de overeenkomst te herroepen is niet van toepassing op overeenkomsten tot dienstverlening, indien de Beheerder de dienst volledig heeft uitgevoerd met uitdrukkelijke toestemming van de Consument of Consumentenondernemer, aan wie voor aanvang van de dienstverlening is meegedeeld dat na de Beheerder de dienst vervult, verliest hij het recht om zich terug te trekken uit het contract,
  3. Het moment van starten van de dienst in het geval van betaalde functies van een advertentie of advertentie is het toevoegen of lanceren van deze inhoud op de Website op een zodanige manier dat elke klant deze kan lezen.
  4. Om de overeenkomst te herroepen, moet de Consument of de Consument Ondernemer de Beheerder op de hoogte stellen van zijn beslissing om de overeenkomst te herroepen door middel van een ondubbelzinnige verklaring - bijvoorbeeld een brief per post, fax of e-mail.
  5. De consument kan gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, dat hier te downloaden is, maar is hiertoe niet verplicht.
  6. Om de termijn voor herroeping van de overeenkomst na te leven, volstaat het dat de consument of de consumentondernemer informatie over de uitoefening van de consument of de consumentondernemer om de overeenkomst te herroepen vóór de uiterste termijn voor herroeping van de overeenkomst verzendt.
  7. De consument of consumentenondernemer is verplicht het product van de beheerder onverwijld, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de datum waarop hij de overeenkomst heeft herroepen, aan een door de beheerder gemachtigde persoon te retourneren of af te staan, tenzij de beheerder hem voorstelt komt het artikel zelf ophalen. Om de deadline te halen, volstaat het om het product vóór de vervaldatum te retourneren
  8. De consument of de consumentondernemer draagt ​​de directe kosten van het terugzenden van het artikel.
  9. In geval van herroeping van de overeenkomst, retourneert de Beheerder aan de Consument of de Consument Ondernemer alle betalingen die hij van de Consument heeft ontvangen, inclusief de goedkoopste kosten voor het leveren van de producten die beschikbaar zijn op de Website (indien de kosten werden gedekt door de Consument of Consument Ondernemer). ), onmiddellijk, en in ieder geval niet later dan 14 dagen vanaf de datum waarop de Beheerder is geïnformeerd over de uitoefening van het recht om het contract te herroepen. De terugbetaling vindt plaats via dezelfde betaalmethoden die de Consument of Consumentenondernemer heeft gebruikt bij de oorspronkelijke transactie, tenzij de Consument of Consumentenondernemer uitdrukkelijk instemt met een andere oplossing. Aan de Consument of de Consument Ondernemer zijn in ieder geval geen kosten verbonden aan de vorm van terugbetaling.
  10. Indien de Beheerder niet heeft aangeboden de zaak bij de Consument of de Consument Ondernemer zelf af te halen, mag hij de terugbetaling van ontvangen betalingen van de Consument of Consument Ondernemer wachten tot hij de zaak heeft teruggekregen of totdat de Consument of de Consument Ondernemer het bewijs van zijn terugkeer, afhankelijk van welk evenement het eerst zal komen.
  11. De consument of de consument ondernemer is verantwoordelijk voor waardevermindering van het product als gevolg van een gebruik van het product op een manier die verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen.
§ 11
Aansprakelijkheid voor gebreken
 
  1. De Beheerder is verplicht de Klant een product vrij van gebreken te leveren, alsmede de dienst naar behoren uit te voeren.
  2. De beheerder is jegens de klant verantwoordelijk als het verkochte product een fysiek of juridisch defect vertoont (garantie voor defecten) of als de service niet naar behoren is uitgevoerd.
  3. Als de klant een defect in het product of een onjuist uitgevoerde service constateert, moet hij de beheerder hiervan op de hoogte stellen, zijn claims specificeren of een verklaring van passende inhoud indienen.
  4. De klant kan gebruik maken van het hier beschikbare klachtenformulier, maar is niet verplicht.
  5. De klant kan zowel per traditionele post als per e-mail contact opnemen met de Beheerder.
  6. De beheerder zal binnen 14 dagen na de datum van bezorging van de klacht op de door de klant ingediende klacht reageren met het communicatiemiddel waarmee de klacht is ingediend.
  7. Details met betrekking tot de garantie van de Beheerder voor gebreken aan de verkochte zaak worden geregeld door de bepalingen van het Burgerlijk Wetboek (Artikelen 556 - 576).
  8. De bepalingen over de garantie van de Beheerder voor gebreken aan de verkochte zaak met betrekking tot Consumenten gelden ook voor Consumenten Ondernemers.
§ 12
Onaanvaardbaar gedrag
 
  1. De Klant is verplicht de Website te gebruiken op een wijze die in overeenstemming is met de wet, de goede zeden en de Regelgeving. Het is met name niet toegestaan:
    a) het verzenden van onwettige inhoud via de formulieren die beschikbaar zijn op de Website, in het bijzonder beledigende, racistische, discriminerende, aanzetten tot agressie of haat, seksistische, pornografische inhoud,
    b) het gebruiken van de Website om opdringerige of belastende marketingactiviteiten uit te voeren, in het bijzonder massale publicatie van reclame-, marketing-, promotie- en verkoopopmerkingen op de Website,
    c) het publiceren op de Website van inhoud die de persoonlijke rechten of intellectuele eigendomsrechten van anderen schendt, in het bijzonder auteursrechten,
    d) het gebruik van de Website op een manier die belastend is voor andere gebruikers of de Beheerder,
    e) acties ondernemen om de goede werking van de website te verstoren, in het bijzonder door het gebruik van kwaadaardige software,
    f) het gebruik van de inhoud die beschikbaar is op de website en de grenzen van het toegestane persoonlijk gebruik overschrijdt, met name het verspreiden van deze inhoud buiten de website,
    g) het delen van toegangsgegevens tot het account van de gebruiker met andere mensen.
  2. In het geval van ongeoorloofd gebruik van de Website door de Klant, kan de Beheerder de toegang van de Klant tot het account van de gebruiker of de mogelijkheid om bepaalde functies van de Website te gebruiken, blokkeren. De klant wordt geïnformeerd over de blokkade op het e-mailadres dat is toegewezen aan het account van de gebruiker, samen met een uitleg van de redenen voor de blokkade.
  3. De blokkade kan plaatsvinden voor een gespecificeerde periode aangegeven door de Beheerder, passend bij de rang van de inbreuk gepleegd door de Klant, niet langer dan 14 dagen of voor onbepaalde tijd, indien de opheffing van de blokkering de Klant vereist om specifieke acties te ondernemen, waarover de Klant wordt geïnformeerd.
  4. Tijdens de blokkade is het niet mogelijk om nieuwe advertenties te plaatsen of andere geblokkeerde functies te gebruiken. De blokkering kan ook leiden tot de opschorting van de uitzending van alle advertenties of advertenties die door de Klant zijn toegevoegd, wat niet de basis vormt voor enige financiële vergoeding voor de Klant. Als de klant de beheerder eerder een vergoeding heeft betaald voor het gebruik van de geblokkeerde functies, wordt de vergoeding voor de blokkeringsperiode behandeld als een contractuele boete voor ongeoorloofd gebruik van de website.
  5. De klant heeft het recht om de redenen voor de blokkade uit te leggen. Als partijen overeenstemming bereiken, heft de Beheerder de blokkade op.
  6. Indien het opheffen van de blokkade vereist dat de Klant specifieke acties onderneemt, is de Klant verplicht de Beheerder te informeren over het nemen van passende maatregelen. Na positieve verificatie zal de beheerder de blokkering opheffen.
  7. In het geval van een blokkade van meer dan 30 kalenderdagen en het uitblijven van opheffing of opheldering van de omstandigheden die de oorzaak van de blokkering zijn door de Klant, heeft de Beheerder het recht om de accountovereenkomst van de Klant te beëindigen met een opzegtermijn van 7 dagen en verwijder het gebruikersaccount, dat niet de basis vormt voor enige financiële vergoeding voor de klant. Indien de Klant de Beheerder eerder een vergoeding heeft betaald in verband met het gebruik van de Website, wordt de vergoeding voor de niet-gebruikte periode als gevolg van de beëindiging van het contract behandeld als een contractuele boete voor ongeoorloofd gebruik van de Website. De beheerder heeft het recht om het contract op de hierboven uiteengezette voorwaarden te beëindigen, ook in het geval van drie opeenvolgende blokkades van het account van de gebruiker als gevolg van ongeoorloofd gebruik van de website.
§ 13
Persoonlijke gegevens en cookies
 
  1. De beheerder van de persoonsgegevens van de Klant is de Beheerder.
  2. De persoonsgegevens van de Klant worden verwerkt voor de volgende doeleinden en op basis van de volgende rechtsgronden:
    a) sluiting en uitvoering van het contract, inclusief het aanbieden van elektronische diensten, het verzekeren van het gebruik van betaalde functies, publicatie van advertenties of advertenties, uitvoering van verkoopcontracten - art. 6 seconden. 1 verlicht. b AVG,
    b) uitvoering van fiscale en boekhoudkundige verplichtingen - art. 6 seconden. 1 verlicht. c AVG,
    c) verdediging, onderzoek of vaststelling van vorderingen met betrekking tot het contract, wat een legitiem belang is dat wordt nagestreefd door de beheerder - art. 6 seconden. 1 verlicht. f AVG,
    d) het behandelen van vragen van klanten die het contract nog niet hebben gesloten, wat een legitiem belang is dat wordt nagestreefd door de beheerder - art. 6 seconden. 1 verlicht. f AVG,
    e) verzending van de nieuwsbrief, na voorafgaande toestemming - art. 6 seconden. 1 verlicht. een AVG.
  3. De volgende entiteiten kunnen als verwerkers deelnemen aan de verwerking van persoonsgegevens: hostingproviders, softwareproviders waarin persoonsgegevens worden verwerkt, onderaannemers die toegang krijgen tot persoonsgegevens in het kader van de uitvoering van hun taken of de aan hen toevertrouwde diensten. Alle verwerkingsentiteiten zijn gerelateerd aan de Beheerder met toewijzingsovereenkomsten voor de verwerking van persoonsgegevens en garanderen een passend niveau van bescherming van persoonsgegevens.
  4. Persoonsgegevens kunnen worden overgedragen aan koeriersbedrijven voor het afleveren van bestellingen en aan advocatenkantoren om de Beheerder juridische bijstand te verlenen, indien voor dergelijke bijstand toegang tot persoonsgegevens vereist is. Daarnaast kunnen persoonsgegevens worden doorgegeven aan belastingkantoren voor zover dit nodig is om fiscale, verrekenings- en boekhoudkundige verplichtingen na te komen, en aan entiteiten, autoriteiten of instellingen die bevoegd zijn om toegang te krijgen tot gegevens op basis van wettelijke bepalingen, zoals politie, veiligheidsdiensten diensten, rechtbanken, parketten.
  5. De persoonlijke gegevens van de klant worden verwijderd na het verstrijken van de verjaringstermijn van het contract dat is gesloten met de beheerder, met uitzondering van de gegevens in de boekhoudkundige documentatie, die worden bewaard voor de wettelijk vereiste termijn en met uitzondering van de gegevens in de mailing systeem, dat gedurende de gehele periode van de nieuwsbriefwerking wordt opgeslagen om de mogelijkheid te bieden om het moment van inschrijving op de nieuwsbrief en het tijdstip van afmelding voor de nieuwsbrief te tonen, wat het legitieme belang is van de beheerder bedoeld in art . 6 seconden. 1 verlicht. f AVG. Indien de verjaringstermijn voor civielrechtelijke vorderingen, strafblad of bestuursrechtelijke sancties zou verstrijken na het einde van de onderneming, worden de gegevens na deze termijn verwijderd.
  6. Rechten van de klant met betrekking tot de verwerking van persoonsgegevens: het recht om de Beheerder te verzoeken om toegang tot persoonsgegevens, deze te corrigeren, te verwijderen, de verwerking te beperken, het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking, het recht om gegevens over te dragen, het recht om toestemming in te trekken voor de verwerking van persoonsgegevens, het recht om een ​​klacht in te dienen bij de voorzitter van het Bureau Bescherming Persoonsgegevens.
  7. Het verstrekken van persoonlijke gegevens door de Klant is vrijwillig, maar noodzakelijk om contact op te nemen met de Beheerder, een contract af te sluiten of om u te abonneren op de nieuwsbrief.
  8. De website maakt gebruik van cookies-technologie. Eigen cookies worden gebruikt voor het goed functioneren van de Website en voor statistische doeleinden met betrekking tot het bepalen van de locatie van de Klant. Cookies van derden hebben betrekking op het gebruik door de beheerder van tools die door derden worden geleverd:
    a) Google Analytics,
    b) Google Analytics,
    c) Google Tag Manager,
    d) Facebook aangepaste doelgroepen,
    e) Push-melding,
    f) cookies van sociale tools,
    g) YouTube.
  9. Details met betrekking tot persoonlijke gegevens en cookies worden beschreven in het privacybeleid dat beschikbaar is op https://dianacosmetics.pl/polityka-prywatnosci
§ 14
Buitengerechtelijke manieren van omgaan met klachten en verhaal
  1. De beheerder stemt ermee in om eventuele geschillen die ontstaan ​​in verband met de gesloten contracten via mediation voor te leggen. Details zullen worden bepaald door de partijen bij het conflict.
  2. De consument heeft de mogelijkheid van buitengerechtelijke klachten- en verhaalmiddelen. De consument heeft onder meer de mogelijkheid om:
    a) zich te wenden tot een permanente minnelijke consumentenrechtbank met een verzoek om het geschil dat voortvloeit uit de gesloten overeenkomst te beslechten,
    b) de provinciale inspecteur van de Handelsinspectie verzoeken een bemiddelingsprocedure te starten met betrekking tot de minnelijke schikking van het geschil tussen de Klant en de Beheerder,
    c) de hulp inschakelen van een poviat (gemeentelijke) consumentenombudsman of een maatschappelijke organisatie die onder meer consumentenbescherming tot taak heeft.
  3. De consument kan meer gedetailleerde informatie over buitengerechtelijke klachten- en verhaalprocedures zoeken op de website http://poluownie.uokik.gov.pl.
  4. De consument kan ook gebruikmaken van het ODR-platform, dat beschikbaar is op http://ec.europa.eu/consumers/odr. Het platform wordt gebruikt voor het beslechten van geschillen tussen consumenten en ondernemers die een buitengerechtelijke beslechting van een geschil zoeken met betrekking tot contractuele verplichtingen die voortvloeien uit een online verkoopovereenkomst of een overeenkomst tot levering van diensten.
§ 15
Slotbepalingen
 
  1. Als de klant die door de inhoud van de website bladert, constateert dat de inhoud die op de website beschikbaar is, zijn rechten schendt, in het bijzonder auteursrechten of persoonlijke rechten, kan hij dit aan de beheerder melden door een bericht te sturen naar het e-mailadres info@dianacosmetics. nl. De Beheerder zal de aanvraag beoordelen, evalueren, eventuele aanvullende uitleg van de Klant verzamelen en passende maatregelen nemen en de Klant hierover informeren.
  2. De Beheerder behoudt zich het recht voor om aanbiedingen, promoties en prijswijzigingen op de Website in te voeren en te annuleren, onverminderd de door de Klant verworven rechten, met inbegrip van in het bijzonder de voorwaarden van contracten die zijn gesloten voordat de wijziging is doorgevoerd.
  3. De Beheerder behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in het Reglement, onverminderd de rechten die de Klant heeft verkregen op basis van contracten die zijn gesloten vóór de wijziging van het Reglement. Klanten die een geregistreerde gebruikersaccount hebben, zullen op de hoogte worden gebracht van elke wijziging van het Reglement door een bericht te sturen naar het e-mailadres dat aan de gebruikersaccount is toegewezen. Als het gewijzigde Reglement niet wordt geaccepteerd, kan de Klant de gebruikersaccountovereenkomst met onmiddellijke ingang beëindigen (het gebruikersaccount verwijderen) zonder kosten.
  4. Het recht dat van toepassing is op overeenkomsten die via de Website worden gesloten, is EU-recht. De keuze voor buitenlands recht ontneemt de Consument of Consumentenondernemer echter niet zijn rechten op grond van de dwingende bepalingen van het recht van het land van zijn vaste verblijfplaats.
  5. Alle geschillen met betrekking tot contracten die via de Website zijn gesloten, zullen worden behandeld door de Poolse gewone rechtbank die bevoegd is voor de plaats van permanente bedrijfsactiviteit door de Beheerder. Deze bepaling is niet van toepassing op Consumenten en Consumenten Ondernemers, in het geval waarvan de bevoegdheid van de rechter op algemene voorwaarden wordt beoordeeld.
  6. Dit Reglement is geldig vanaf 21/01/2021
  7. Alle archiefversies van het Reglement zijn beschikbaar om te downloaden in .pdf-formaat - links vindt u onder het Reglement.