null Skip to main content

 

ALLES OVER VERZENDING

 


We houden je graag volledig op de hoogte wanneer je je pakket kunt verwachten. We verzenden uw bestelling binnen 1 werkdag, dus u kunt binnen die tijd een e-mail met een verzendbericht verwachten! Houd u hieraan, met het trackingnummer in de bevestigingsmail kunt u uw pakket volgen tot aan de levering. Alle bestellingen worden verzonden vanuit ons magazijn in Nederland.

 

Hieronder vindt u de standaard levertijden:

 

Nederland: 1-2 werkdagen

 

EU-landen: 3-5 werkdagen

 

Niet-EU-landen: 6-10 werkdagen

 

Als u problemen ondervindt, kunt u de voortgang van uw bestelling volgen door contact op te nemen met onze vriendelijke klantenservice of uw Prohaar-vertegenwoordiger.

 

Let op: Alleen bestellingen die van maandag t/m vrijdag voor 12.00 uur overdag zijn geplaatst, worden dezelfde dag verzonden.

 

Bijkomende kosten (Niet-NL landen)
Voor bestellingen die buiten Nederland worden verzonden, kunnen toepasselijke belastingen, heffingen, douane of andere kosten in rekening worden gebracht. Let op Prohaar is niet verantwoordelijk voor eventuele rechten, tarieven of andere vergoedingen. Klanten zijn als enige verantwoordelijk voor eventuele extra kosten die door de vervoerder aan internationale bestellingen kunnen worden toegevoegd.

 

Verzendovereenkomst:
Prohaar is niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten nadat de bestelling is verzonden en het trackingnummer is verstrekt. We zullen een bestelling niet vervangen of terugbetalen als het pakket ontbreekt. Als het pakket afgeleverd blijkt te zijn, maar een pakket niet is opgehaald, neem dan contact op met uw vervoerder om een ​​zoekactie naar verloren pakketten uit te voeren of om gebruik te maken van een eventuele beschikbare verzendverzekering die zij aanbieden. Houd er rekening mee dat we geen verzendverzekering bieden. Zodra de tracking is ontvangen, is het tussen de rederij en de klant om ervoor te zorgen dat de goederen veilig aankomen.

 

Adreswijzigingen
Als je je verzendadres wilt wijzigen nadat je een bestelling hebt geplaatst, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we je kunnen helpen. Als de bestelling nog niet is verwerkt, kunnen we het adres wijzigen. Houd er rekening mee dat zodra de bestellingen zijn verwerkt, we het verzendadres niet kunnen wijzigen. Controleer altijd uw verzendadres wanneer u het in het systeem invoert om er zeker van te zijn dat u uw pakket ontvangt. Prohaar is niet verantwoordelijk voor leveringen die per vergissing door klanten worden gedaan op onjuiste adressen die op onze afrekenpagina zijn ingevoerd.

 

 


Neem dan vooral contact op!

We zouden graag van je horen - gebruik het formulier om ons uw bericht of ideeën te sturen.
Mendelssohnstraat 68
5144 GH Waalwijk
Nederland
Btw: NL 002512058B20
KvK: 68032862
Openingstijden:
Maandag t/m zaterdag: 9.00 - 15.00 uur